Det blev en dag på stranden ♥

Tjena Mors mina kära läsare. Idag har min dag varit helt sekaisin eftersom jag i natt fick panik av att hela bloggdesignen fick eget liv och allt var huller om buller. Så satt till en 4 -5 tiden i morse och fixa på den tills det äntligen börja funka igen. Sedan sovde jag till en 11 tiden och sedan blev det att dra till butiken efter det nödvändigaste hit hem. 
Sedan fick jag för mig att jag skulle fara och fotografera några kor i en hage mitt ute i skogen, men av nån andledning så var korna för långt från stängslet så jag drog till en strand i närheten istället.
Otroligt nog så blåste inte man iväg, utan det var varmt till och med. Dag två med vår väder här i södra Finland i rad. Nytt rekord haha. 

 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, det där är så typiskt när man ska fota kor och så står de på ett sådant ställe där man knappt inte kan fota dem. Det har jag varit med om många gånger haha:P

Svar: Hahah jo verkligen, :) vet inte hur många ggr jag bara kör förbi hagen bara för att se vart dom befinner sig i hopp om att dom nån dag ska vara lite närmare :D
Yuki Yoursic

2015-04-08 @ 10:03:48
URL: http://patriciac.blogg.se



Postat av: Cecilia Johansson

Åh vad vackert!♥

Svar: Tackar ^^
Yuki Yoursic

2015-04-10 @ 12:17:27
URL: http://ibstjejen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback