Söndagen som inget gick som det skulle..

Idag har varit en sån dag som allt verkligen gått fel. Började med att jag låg sömnlös hela natten, somnade först åt en 5 tiden och sedan har mitt humör varit helt från en annan värld.
Sedan skulle jag o R vara hundvakt på dagen åt en söt valp som heter Teddy, en söt liten lockig valp ♥ Han blev nervös med nya dofter och personer och platser så det skedde en olycka mitt på köksgolvet med både nr1 och nr2.

Sedan när jag skulle ut på tobak, stod hela askoppen, som är en sopkorg i metall med lock, i lågor och röken bara vällde ur hela fanskapet, ämbaret innuti var av plast och hade börjat smälta, Röken var så tjock att jag fick dåligt att andras så det blev att gå ut o gå i skogen med Teddy, medan det vädrades i lägenheten. Efter det låg jag och Teddy och sovde på sängen hela eftermiddagen.
Nu mot kvällen medan jag lagade mat, började jag o R busa med varann och så som vanligt skadade jag mig genom att få en armbåge i ögat så nu är jag svullen och har smått blåtira. Ont gör det med. 

Så nu är det bara att försöka hitta en bra film att se på och sedan försöka få lite mer sovit än förra natten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback