It's been a while..

Det har gått en tid sen senast här. Har haft ett rent helvete till vår, med stress, ångest och depression. Jag har varit så trött även pga min älskade allergi. Jag har för det mesta sovit bort dagarna bara för att jag inte haft orken att göra nått annat. Men just nu ( den senaste veckan ) har gått någålunda bra. 
Måndagen kom jag hem åter igen, det blev att besöka gravgården och sedan att vara ut och åka bil i 3 timmar. Tisdagen var det bio som gällde, det blev Jurassic World och jag måste bara säga att jag älskar dinosaurier och har alltid gjort det. Så filmen fick 9.5 dinon av 10. Endast 9.5 pga att dom borde haft flera olika arter med. Idag har det varit lite si som så med om det skulle börja regna eller inte, men mot kvälle höll det ännu upp så jag beslöt mig för att dra iväg och tvätta min älskade Luna. Min bil är vanligtvis mörkgrön, den har varit gul nu i några veckors tid och min allergi har inte direkt blivit bättre av att min bil har varit täckt av pollen. 
Just nu sitter jag som vanligt och ser på youtube och funderar på om jag ska fara ut på en tomak ännu innan jag ska försöka börja sova.

Ska verkligen försöka ta tag i bloggandet igen, ber om ursäkt för att bloggen stått tom i flera veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback