So much rain.. so much panic..

Idag har det regnat nästan hela dagen. Vaknade och kännde en otrolig stress. Försökte intala mig att jag inte har nåt att stressa över. Det gick lite si som så. Fick för mig att dra och handla ett varv, exakt just en här dagen som det är som värst i alla butiker. Efter många om och men klarade jag mig ur butiken och kom hem och lagade mat åt mig. Sedan blev det dags att söka ner sig till hangö. Då kom paniken fram, hangö + midsommar + alkohol = ångest och panik på hög nivå. Trots att det är 4 år sen sitter minnena kvar fastetsade i huvuet. Nåja har bättre sällskap den här gången och hoppas allt går bra. ( åter igen stressar jag upp mig för nått som ändå inte kommer vara farligt ) anyway.. Sedan mot kvällen blev det att dra ut och köra omkring med R en stund och nu ligger han och sover medans jag inte kan få sömn på något vis.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback