Nyårslöften för 2016 ♥


Jag är inte den som direkt brukar ha nyårslöften, men varför inte testa ha realistiska goals för 2016.

• Inte låta min ångest / panik / deppression hindra mig att göra saker. 
• Inte stressa över onödiga saker. 
• Hitta ett jobb åt mig/ börja studera.
•  Börja ta hand om mig själv :
Äta hälsosammare, motionera mera,  testa yoga och meditation*, ( sluta röka ).
• Göra det jag vill göra utan att ta åt mig vad andra tycker.
• Spara pengar och inte slösa på onödiga saker.
• Ta tag i bloggandet ordentligt.
( Ni får gärna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om )

» Listan kommer fyllas på om jag kommer på nånting till «

* Fick en oväntad vinst på ett jul lotteri och vann ett start set med yogamatta, yoga bok och dvd.
Så måste väl ge det en chans och se om man mår bättre av det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback